Τι είναι το σεμινάριο Αποτελεσματικού Γονέα;

Το σεμινάριο Ε.Α.Γ. διδάσκεται στις Η.Π.Α από το 1962 και είναι διεθνώς αναγνωρισμένο ως το καλύτερο και αποτελεσματικότερο πρόγραμμα εκπαίδευσης επικοινωνιακών δεξιοτήτων για γονείς και εκπαιδευτικούς.
Το σεμινάριο Ε.Α.Γ. έχουν παρακολουθήσει περισσότεροι από ενάμιση εκατομμύριο γονείς παγκοσμίως. Ο εμπνευστής του σεμιναρίου Thomas Gordon ήταν διακεκριμένος κλινικός ψυχολόγος και μαθητής του Carl Rogers.
Έγραψε 9 βιβλία πάνω στις επικοινωνιακές δεξιότητες και την επίλυση συγκρούσεων, τα οποία μεταφράστηκαν σε 28 γλώσσες. Υπήρξε 2 φορές υποψήφιος για Νόμπελ Ειρήνης για την εξαιρετική κοινωνική προσφορά του.

Γιατί να παρακολουθήσω αυτό το σεμινάριο Εκπαίδευση Αποτελεσματικού Γονέα, σε τι θα με βοηθήσει;

Συχνά ακούμε τους γονείς και τους δασκάλους, στην προσπάθεια τους να επικοινωνήσουν με τα παιδιά ή τους μαθητές τους, να παραπονιούνται για συναισθηματική κούραση. Μπορεί να δοκιμάζουν διάφορους τρόπους διαχείρισης των θεμάτων που προκύπτουν με τα παιδιά, χωρίς να έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Όλοι οι γονείς και οι δάσκαλοι κάνουν ότι καλύτερο μπορούν, όμως συχνά τους λείπουν ορισμένες δεξιότητες που είναι απαραίτητες για τη δημιουργία καλής σχέσης και εμπιστοσύνης.

«Ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα εκμάθησης επικοινωνιακών δεξιοτήτων για γονείς»

Το εκπαιδευτικό σεμινάριο απευθύνεται σε γονείς με παιδιά όλων των ηλικιών. Σε γονείς, που επιθυμούν να γνωρίσουν νέους τρόπους και δεξιότητες επικοινωνίας ώστε να είναι σε θέση να προσεγγίσουν τα παιδιά ακόμα καλύτερα ψυχικά, να τα πλησιάσουν με κατάλληλο τρόπο, ακόμα και σε δύσκολες στιγμές που κάποιο παιδί μπορεί να κλειστεί στον εαυτό του.

Η εκπαίδευση σε επικοινωνιακές δεξιότητες θα βοηθήσει ώστε οι γονείς να έχουν μία σταθερή ψυχική επαφή σε όλα τα στάδια ανάπτυξης και τις φάσεις της ζωής των παιδιών.

Οι γονείς στο σεμινάριο μαθαίνουν:

1. Να καταλαβαίνουν τις ανάγκες και τα βαθύτερα αίτια των προβλημάτων και των δυσκολιών των παιδιών τους.

2. Να τα βοηθούν να αναπτύσσουν τις δεξιότητες που χρειάζονται για την επίλυση των προβλημάτων τους.

3. Ποια να είναι η στάση τους ώστε τα παιδιά να τους μιλούν εύκολα για τα προβλήματα τους.

4. Πώς να μιλούν στα παιδιά τους όταν οι ίδιοι έχουν πρόβλημα από τη στάση και τη συμπεριφορά τους.

5. Νέους, δημιουργικούς τρόπους ώστε να επιλύουν αρμονικά τις συγκρούσεις και να αποφεύγουν τα έντονα και δυσάρεστα συναισθήματα όταν υπάρχουν διαφορετικές ανάγκες ή αξίες.

Άννα Μαρία Κυριακοπούλου Ψυχολόγος

About the author